Zsírégetés bemelegítés, Pörögjünk fel!


Pörögjünk fel! A Tabata során — amely egy magas intenzitású intervall tréning — 20 másodperces közel zsírégetés bemelegítés intenzitású edzésmunka és 10 másodperces pihenőszakaszok váltják egymást 8 körben, azaz összesen 4 percen keresztül.

15 PERCES HIIT EDZÉS - EXTRA ZSÍRÉGETÉS / ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ

Természetesen nem csupán 4 percig tarthat az edzés, hiszen több Tabata-kört is végezhetünk: a kezdők indítsanak Tabata-körrel, majd hétről hétre szép fokozatosan vigyék fel körig. Egy-egy nagy kör között tartsunk perc zsírégetés bemelegítés pihenőt.

  • • Zsírégető torna
  • Zsírégető anabolikus
  • Szuper zsírégető mód az aerob mozgás olyan közepes intenzitású mozgás, amely hosszabb ideig fenntartható, és amelynél a mozgás elvégzéséhez a szuper zsírégető mód mennyiségű oxigén biztosítva van.
  • A 4 legjobb zsírégető gyakorlat | Well&fit
  • 3 szuper, extra intenzív zsírégető gyakorlat - akár futás előtt is - Metodic
  • 4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál! | Diéta és Fitnesz
  • Jack o connell lefogy
  • Karcsúsító w9rld hamburgerek

Így áll össze az intenzív otthoni zsírégető edzés, amelyben az anyagcsere-pörgető gyakorlatok mellett erősítő elemek is helyet kapnak. Egy pár kézi súlyzó vagy 2 db vízzel teli műanyag palack Szőnyeg vagy polifoam Hogyan végezzük? Az alábbiakban 8 gyakorlatot javaslunk, ezekből áll össze az otthoni zsírégető edzés.

marlon gibson fogyás sok lehet, hogy fogyni fog fogyni

Néhány perc könnyű bemelegítés után kezdjük az 1. Ha mindegyiken végigmentünk, akkor vagy nyújtsunk le, vagy perc teljes pihenő után vágjunk bele a következő Tabata-körbe. Helyben futás magas térdemeléssel Fotó: Shutterstock Lendületesen, tempósan végezzük, közben mozgassuk a karunkat is.

rizsdiéta 2 hetes könnyű neon fogyás

Tricepszerősítés Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd nyújtsuk a karunkat a fejünk fölé. A könyökünk behajlításával engedjük le a súlyzókat hátra úgy, hogy közben a felkarunkat tartsuk szorosan a fejünk, fülünk mellett. Utána emeljük vissza a súlyzókat a fejünk fölé.

legjobb fogyni bárok könnyű otthon fogyás tisztít

Tempósan, lendületesen végezzük a gyakorlatot. Kitörés súlyzóval Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd váltott lábbal végezzünk kitöréseket előre. Figyeljünk oda a helyes kivitelezésre: a térdünk ne lendüljön a bokánk vonala elé!

fogyhatsz 46 évesen hogyan lehet elégetni a zsírszövetet

Páros lábú lábleengedés Fotó: Shutterstock A kiindulóhelyzet hanyatt fekvés, a lábainkat kinyújtva — vagy egy kissé behajlítva — emeljük fel, szükség szerint a kezekkel támaszkodjunk meg a derék alatt.

Fekvőtámasz Fotó: Shutterstock Akinek még nehéz a hagyományos változatot elvégeznie, az tegye le a térdeit a talajra, és csinálja a könnyített variációt. Inkább csináljunk kevesebbet a karhajlítás-nyújtásbólde szabályosan és odafigyelve, mint többet, de sietve és kapkodva.

ab stimulátor fogyás testzsír százalékának csökkentésének legjobb módja