Vidéki élet fogyás. Fogyós receptek,módszerek


vidéki élet fogyás

Gyümölcscukorból sem mindegy, mennyit fogyasztunk Sok éven át hallhattuk, hogy a nap folyamán a reggeli a waldenstrom fogyás étkezés, mi több, kifejezetten ajánlott, ha egészséges testsúlyunk szeretnénk fenntartani.

Egy új kutatás szerint azonban nem ez a fogyás igazi kulcsa.

Vidéki élet fogyás

Az elmúlt években számos klinikai vizsgálatot végeztek, hogy kiderítsék, milyen összefüggés állapítható meg a fogyás és az étkezések között. Az ausztráliai Melbourne-i Monash Egyetem vidéki élet fogyás ezekből válogatva 13 különálló kutatást vizsgált meg, amelyekben a résztvevők vagy kihagyták a reggeli étkezéseket, vagy reggeliztek.

Az egyes vizsgálatok időtartama 24 óra és 16 hét között változott.

vidéki élet fogyás

Fotó: Pixabay A felülvizsgálat után a kutatócsoport megállapította, hogy az emberek, akik reggeliztek, átlagosan még további kalóriával többet fogyasztottak el aznap, mit azok, akik egyáltalán nem reggeliztek. Azok viszont, akik kihagyták, körülbelül 0, kilóval voltak könnyebbek, mint a rendszeresen reggelizők.

vidéki élet fogyás

Összefoglalva a kutatók arra jutottak, hogy vidéki élet fogyás egészséges reggeli nem segít kevesebbet enni a nap folyamán, sőt akik esznek reggelit, azok több kalóriát fogyasztanak el azon a napon, ami nem segít hozzá az áhított fogyáshoz. A a tanulmány azt is elmagyarázza, miért fontos reggelizni A 16 hetes újabb kutatásban amely a felülvizsgálat részét képezte túlsúlyos és elhízott résztvevő követte az étkezést, amely magában foglalta a reggelizést is. A 16 hét végén a kutatók összehasonlították a két csoport egészségügyi adatait, és megállapították, hogy a reggelit evő diétázók nem veszítettek el több súlyt, mint azok, akik kihagyták a reggelit.

A kutatásból kiderült, hogy nincs mindenkire érvényes megoldás a reggelizés tekintetében sem. Mindenkinek egyedi anyagcseréje van, különbözik a génkészletünk és a bélmikróbáink is.

Lefogysz forró vidéken

Fotó: Pixabay A szerzők ugyanakkor figyelmeztettek arra is, hogy bár a reggeli kihagyása nem befolyásolja a fogyást, más egészségügyi szempontokat mégis érdemes figyelembe venni.

A reggeli tartós elhagyásának ugyanis komoly egészségügyi kockázatai lehetnek.

Tehát, bár a reggeli átadása nem akadályozhatja meg a fogyás sikerét, ez még mindig nem tesz jót az általános egészségére. Végezetül, ez az iránymutatás sem szentírás, a lényeg pedig az, hogy mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hogy számára mi a legmegfelelőbb. Címlap: Pixabay.