Elegendő zsírt veszít. Zsírégetés, leegyszerűsítve


Kezdőlap A diéta és a kardió jelentősége Sokat beszéltem ebben a sorozatban a súlyzós edzésről. Ha eddig elérted, akkor nagyon jó ötleted van az alapokról, a különböző edzésstílusokról és arról, hogy melyik működik az Ön számára.

Hogyan veszít mindenhol zsírt? - Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Most beszéljünk a fitnesz két piszkos szaváról - diéta és kardió. És bár a legtöbb ember számára fájdalmat okozhatnak, fontosak. Ha elhanyagolja ezt a két dolgot, akkor a világ legjobb súlyemelő rutinja nem tesz semmit az Ön számára. Nemcsak, hogy nem éget el egy uncia zsírt, nagyon nehéz dolga lesz izomépítéssel is.

Az alábbiakban a táplálkozás és a szív- és érrendszeri edzés összeomló tanfolyama olvasható. Mivel elég sokat fedeznem kell, elsősorban a táplálkozásra fogok összpontosítani a testösszetétel zsírvesztés és izomépítés céljából.

Kitérek azonban az ételek minőségére és arra is, hogy miért számít. Ez egy energiaegység, és így működik - 1 kalória az, amire szüksége van, hogy egy gramm vizet 1 fokkal Celsius megemeljen.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Minden, elegendő zsírt veszít eszel, rendelkezik bizonyos kalóriaértékkel vagy bizonyos számú kalóriával. Most, ellentétben az összes olyan elmélettel, amelyet a fitneszterületen hallottál, a súlycsökkenés és -hízás alapvetően az energiamérleghez vezet.

  • A diéta és a kardió jelentősége - A törekvő úr
  • Hol veszíti el először a tested a zsírt

A tested rendelkezik bizonyos számú kalóriával, amely a működéséhez naponta szükséges. Ez magában foglalja a mozgást és a testmozgást, de magában foglalja mindazokat a dolgokat is, amelyeket teste nyugalomban végez légzés, szervműködés stb. Itt van az egyenlet, amelyet meg kell jegyeznie, és valójában egy nagyon egyszerű: Ha fogyni akar, akkor kevesebb kalóriát kell megennie, mint amennyit fogy.

Hogyan veszítsünk zsírt? - Blikk Rúzs

Ha hízni akar, akkor többet kell ennie. Amikor a súlygyarapodásról és a fogyásról beszélek, értse meg, hogy ez a zsírra és az izmokra egyaránt vonatkozik Ami a hízást illeti, ez elég egyszerű folyamat. Valójában, ha szuper pufókra vágyna, és csak léggömböt szeretne kapni, akkor nagyon könnyű lenne - egyél többet, és teljesen nulla visszafogást tanúsítson az étrendi döntéseiben.

Nem csak hízni fog, hanem kiszámítható, lineáris módon minél többet eszel, annál több pelyhet nyer.

Account Options

Ezért miért olyan sok ember túlsúlyos. Szerencsére ugyanez az elv vonatkozik a zsírvesztésre is. Ha fogyni akar, kevesebb kalóriát kell fogyasztania.

Minél kevesebb kalóriát eszel, annál több zsírt veszít. Van egy korlát, hogy meddig lehet elvenni ezt az elvet.

Zsírt égetnél? Így csináld! | Well&fit Egészségesen táplálkozni veszít zsír

Ha elég hosszú ideig túlságosan korlátozza a kalóriákat, a teste végül elkezdi lebontani az izmokat üzemanyagként. Biztosnak kell lennie abban is, hogy elegendő mennyiségű fehérjét eszik amiről a következő részben lesz szó. Az izomgyarapodás során a folyamat nem ilyen egyszerű.

elegendő zsírt veszít

A rendszeres súlyzós edzéssel együtt meg elegendő zsírt veszít győződnie arról, hogy kalóriatöbbletben étkezik-e azaz több kalóriát vesz be, mint amennyit a testének napi funkcióinak ellátásához szükséges.

Azonban, ellentétben azzal, amit sokan mondanak a testvérekről, a több étel nem egyenlő az izmokkal, és nem kell ennyit enni. A napi kalóriabevitel beállítása Annak ellenére, hogy a marketing megpróbálja meggyőzni az ellenkezőjéről, az emberek többsége általában megérti a kalória fogalmát.

A legtöbb embernek fogalma sincs a. Hány kalória van az ételében, és b.

Ezért fogysz többet a súlyzós edzésektől - Enni több zsírt veszít több súlyt

Hányat kell enni naponta, hogy hízzanak, megtartsanak vagy lefogyjanak. Karbantartási kalóriák A fenntartó kalóriák pontosan olyanok, mint amilyennek hangzanak - az a kalóriaszám, amelyet naponta el kell fogyasztania, egyszerűen a testsúlyának fenntartása érdekében.

Noha ezek a számológépek meglehetősen pontosak az alapanyagcsere sebességének a nyugalmi állapotban elégetett kalóriák számának meghatározásában, nem veszik figyelembe az emberek közötti napi mozgás nagy eltéréseit. Tehát, itt veszít zsírt az oldal körül csinálni.

  • Zsírvesztés 5x5

A következő héten azt szeretném, ha minden nap három dolgot követne nyomon - a testsúlyát, a napi elfogyasztott kalóriák számát használjon bátran olyan alkalmazást, mint a My Fitness Pal és a derékmérését mérje meg a hasi gomb szabószalaggal a legjobb eredmény érdekében.

A hét végén vegye be az összes kalória számát, és ossza el hétzel - ha a testsúlya nem változott, akkor ez a szám hozzávetőlegesen az Ön fenntartó kalóriája lesz.

elegendő zsírt veszít

Ha lefogyott vagy meghízott, akkor egyszerűen tegye ugyanezt a következő héten napi kalória hozzáadásával vagy levonásával.

Öblítse le és ismételje meg, amíg a testsúlya stabil marad. Míg a kalóriakövetés határozottan olyan művészet, amelyet sok szempontból egy tudomány alkot, a karbantartási kalóriák legalább becslésével mindent könnyebbé tehet. Kalóriák vágása Ha jelenleg elsődleges célja a zsírvesztés, akkor a következő néhány hónapban napi elegendő zsírt veszít szeretne karbantartás alatt fenntartani. Például, ha olyan srác vagy, akinek napi kalóriára van szüksége a súlyának megőrzéséhez, akkor napi kalóriát szeretne enni a zsír leadása érdekében.

E folyamat során nyomon akarja követni az eredményeket ugyanazon három mutató segítségével, amelyet a karbantartási kalóriák meghatározásához használt súly, napi kalóriabevitel és derékmérés. Ha úgy találja, hogy néhány hét után nem fogy le, egyszerűen állítsa be a kalóriát további al.

Ismét öblítse le, és ismételje meg, amíg a súly nem kezd leválni. Ideális esetben heti kilótól kellene fogynia.

elegendő zsírt veszít

Ha nehezen tudja elég alacsonyan tartani a kalóriabevitelt a fogyáshoz, akkor meg kell vizsgálnia a szakaszos böjtöt. Miután magam kezdtem, étvágyam at tett. Csak akkor eszem, amikor akarok, és ritkán éhezek. A legtöbb srác rájön, hogy napi kalória hozzáadása több mint elegendő az izom hozzáadásához. A zsírvesztéssel ellentétben az izmok gyarapodása sokkal lassabb folyamat. És hacsak nem teljesen kezdő vagy, ésszerűen elegendő zsírt veszít arra, hogy csak egy-két font izomot gyarapít hónap.

Hogy működik a testünk?

Ebben az időszakban fokozottan figyelnie kell a méréseire is. Amellett, hogy a derék nyomon követésével biztosítja a minimális zsírgyarapodást, meg kell mérnie a mellkasát, a vállát, a karját és a quadjait azt szeretné, hogy ezek a számok emelkedjenek.

Fehérje A kalóriákat leszámítva a fehérjebevitel lesz a legfontosabb változó az étrendben. A fehérje olyan fontos oka, hogy aminosavakból áll, amelyek az izom alapvető építőkövei többek között.

Ha a bodybuilding. Ez a valóság - bár a magas fehérjetartalmú étrend kritikus fontosságú az izomfejlődés szempontjából, meg kell értened, hogy mindez relatív.

Nem igaz, hogy nem lehet egyszerre izmosodni és zsírt is veszíteni!?

Bármely fölött elfogyasztott mennyiség magasnak számít. Tehát, ha fontos férfi vagy, gramm között kell fogyasztanod ha zsírot vágsz, akkor valamivel magasabbra is tehetsz, mivel a fehérje kimutatták, hogy kalóriadeficitben megőrzi az izmokat. A fehérjeforrásokat tekintve a legjobb megoldás az, ha teljes ételekből, például Csirke.