Súlycsökkenés makro százalékok


Csupán a fitneszipar szakzsargonja vagy netán hangzatosabb így?

Koránt sem! A fogyás és a testzsírszázalék csökkenés nem egy és ugyanaz.

súlycsökkenés makro százalékok

A testzsírszázalék csökkenés nem más, mint testünkön lévő zsírszövetein atrófiája, vagyis zsírvesztés. Ezzel szemben a fogyás súlycsökkenést jelent. Mikor fogyásról beszélünk általánosságban, akkor nem csak a zsírszövetek csökkenéséről, hanem az izomszövetek elvesztéséről is beszélünk.

Testünk formáját izomzatunk drasztikus módon befolyásolja. Testedben tombolni fognak a katabolikus folyamatok, amelyek következménye képen, szépen lebontja izomzatod.

  • KalóriaBázis - Vezesd a fogyásodat | Kalória táblázat, Kalória kalkulátor, Napi kalória számolás
  • Az anorexikumok zsírvesztést okoznak

Tudom pontosan, hogy nőként nagy eséllyel nem célod a robusztus izomzat felépítése. Nem szeretnél óriási, ujjnyi erektől dagadó, elszeparált izomzatot. Ugyan miért baj az, ha a zsír kíséretében eltűnnek az izmok?

súlycsökkenés makro százalékok

Ahogy fent is olvashattad az izomzatod határozza meg tested alapvető formáját. Tehát ha nem szeretnél diétád végén szottyadt testű lenni, örökre verd ki a fejedből a koplalást és az ostoba női szennylapokban olvasott diétákat.

Nem létezik varázs diéta vagy edzésterv!

Ez az egyetlen út, amin hossztávon és egészséges módon fenntartható 1300 kalória étrend tudsz elérni. A cikk terjedelme és a téma komplexitása nem engedi, hogy minden fontos tudást átadhassak, azonban az alábbi sorokban olvashatod a legfontosabb tanácsokat ahhoz, hogy diétád eredményes legyen.

súlycsökkenés makro százalékok

Sokak fejében a helyes táplálkozás hallatán joghurt, gyümölcsök és cukros zabkekszek jelelnek meg. Ez azonban nagyon távol áll a valóságtól.

Nem lehet eléggé hangsúlyozni a helyes táplálkozás fontosságát. Legyen a célod versenyzés vagy csupán megszabadulni a hasadon tanyázó zsírpárnáktól, muszáj megváltoztatni étkezési szokásaid.

  1. Tárolási háborúk darrell fogyás
  2. Súlycsökkenés és gyengeség tünetei
  3. Hüvelyesek borsó, bab, lencse, csicseriborsó Keményítőtartalmú zöldségek burgonya, édesburgonya, paszternák Bizonyos gyümölcsök banán, szárított gyümölcsök, szőlő, dinnye Édesség Édes tejtermékek Feldolgozott, sült és gyorsételek Mivel a hús, a hal és a tejtermékek az egyetlen olyan fehérjetartalmú, alacsony szénhidrát- és zsírtartalmú ételek, a vegánok számára szinte lehetetlen magas fehérjetartalmú étrendet követni.
  4. Nehogy már ne egyen a szerencsétlen fehérjét se, szénhidrátot se, csak zsírt

El kell döntened, hogy számodra mi fontosabb: egy egészséges, fitt és esztétikus testben élni vagy megenni a kedvenc lekváros fánkodat.

Fehérjeforrásaid a következőkre alapozd: fehér húsok, sovány vörös húsok, halak, sovány tejtermékek, tojásfehérje és fehérje készítmények. Szénhidrát forrásaid alapozd összetett alacsony GI indexű ételekre mint a: barna rizs, basmati rizs, zabpehely, lencse, kuszkusz, hajdina, árpa, köles, rozs és bulgur.

  • KalóriaBázis Fórum
  • Mi a holoprotein étrend és miért eredményez
  • Utálom a testet fogyás után

Fogyassz sok magas rost tartalmú, alacsony szénhidráttartalmú zöldséget. A magas rost fogyasztás egészségügyi előnyei mellett több fronton támogatja diétádat is. Az egészséges táplálkozás súlycsökkenés makro százalékok a szenvedésről ha csak nem versenyezni szeretnél és a koplalásról szól.

Kedvenc ételeidnek van diétás, normális alapanyagokból készült alternatívája.

súlycsökkenés makro százalékok

Oldalunkon körbe nézve olyan diétába is beilleszthető finomságokra lelhetsz, mint a málna szirupos ínycsiklandó finom protein pancake vagy személyes kedvencem, a megunhatatlan vaníliás Protein Puding. És mi a helyzet a gyümölcsökkel?

Diétában érdemes mellőzni őket. Magas fruktóz tartalmuk nem valami előnyös, mikor a célod megszabadulni a gyűlölt zsírrétegektől.

Súlyzós edzésre szükséged van. Nem sok értelme van órákig izzadni a futópadon a súlyok gyilkolása helyett.

Holoprotein diéta: mi ez és milyen eredményeket érnek el?

Olyan hormonális és metabolikus folyamatokat indít be a testedben, amik segítenek diétád eredményessé tételében. Emellett hatalmas energiaigénye van, így segít kalóriadeficites állapotba jutni. Továbbá, segít izomzatod megőrzésében a diétád során.

súlycsökkenés makro százalékok

Sőt, segít, hogy a tápanyagok az izmaidba áramoljanak, és ne zsírként rakodjanak le. Hogy képes ilyen varázslatokra? Súlyzós ellenállásos edzés hatására izomzatod glikogén raktára részben kiürül és edzés utáni inzulin érzékenységed drasztikusan megnő. Így az edzés után elfogyasztott súlycsökkenés makro százalékok izomzatod könnyedén fel tudja venni.