Zsírvesztés zónája


zsírvesztés zónája fogyni kilimandzsáró

Maga a zsírégető zóna, vagy zsírégető pulzus az, mint egy ideális tartomány, amelyet az edzés során célszerű tartani, hogy a fogyás beinduljon. Zsírégetésre, vagy izomtömeg növelésre edzel?

zsírvesztés zónája mély karcsúsító kávé

A testkülönböző energiaforrásokat vesz igénybe, ha elkezdünk edzeni — ha intenzív edzésformát választunk, szinte azonnali energiaforrást igényel a szervezetünk — ehhez pedig az izmok bontását kezdi el elsőként. Ebből a tényből kiindulva fontos, hogy pontosan meghatározd, hogy mi a célja az edzésednek — a sülyfelesleg eltüntetése, vagy zsírvesztés zónája izomzatod fejlesztése.

zsírvesztés zónája karcsúsító bugyi

Ez alapján pedig úgy tűnhet, gyerekjáték az edzés, hiszen zsírvesztés zónája leírható képlete van — gyors mozgás, izomvesztés, lassú mozgás, zsírvesztés. Ha lassan mozogsz, arányaiban több zsírt használ fel a szervezeted, az energia fele ebből megy, a másik fele pedig a glikogénből.

A magasabb intenzítású mozgás viszont több kalóriát éget el, ebből következik, hogy nagyobb lehet a súlyvesztés is.

A zsírégetéshez szükséges a megemelt pulzusszám megtartása edzés közben. A zsírégető zóna kiszámítása Ahhoz, hogy megtaláljuk az arany középutat, kiszámolhatjuk a zsírégető zónánkat — a következőképp számolható ki : A maximális pulzusszám, azaz női olvasóinknak ez a kezdőszám - életkor x 0,6 majd újra - életkor x 0,7.

zsírvesztés zónája milyen gyorsan fogyni hiit

Tehát ha egy huszonöt éves hölggyel számolunk a következő eredményt kaphatjuk: ,6 kerekítve és ,7 kerekítve ez a tartomány az, amikor a zsírégetés maximálisan történik. Férfiak esetében az alapszám Az eredményes edzésért tartsuk pulzusszámunkat a zsírégető zónában! Hogy ezt a pulzusszámot tartsuk, ellenőrizzük a gépeken —a legtöbb kardióedzésre szánt gépen már található ilyen pulzusszámláló — vagy vegyünk magunknak fitneszkarkötőt!

zsírvesztés zónája fogyni hipnotizőr

Futópad bérlés esetén, vagy futópadon való edzéskor természetesen mi magunk ellenőrizhetjük a kijelzőn a pulzusszámot. Ezek az alacsony intenzitású edzések nem kardiónak, hanem aerob mozgásnak számítanak. Aerob edzésnek számít a futás, úszás, elliptikus tréner, szobabicikli használata.

zsírvesztés zónája hogyan lehet természetesen fogyni az urdu ban

Csak aerob jellegű mozgásformát akkor válassz, ha nagyobb túlsúllyal rendelkezel, illetve az ízületeidet is kímélned kell. Ha nem vagy biztos magadban, kérd ki személyi edző tanácsát!