Forduló a fogyáshoz


Kezdőlap Futási terv: 3 hatékony edzésterv a fogyás érdekében Az alacsony szénhidráttartalmú találkozás megfelel a futásnak: 3 olyan edzéstervünk van az Ön számára, amely alacsony szénhidráttartalmú étrenddel kombinálva felolvaszthatja a fontokat vagy elősegítheti a testsúly fenntartását.

forduló a fogyáshoz

Plusz: Tippek a szakértőktől. Ezeket a linkeket ikon jelöli. Több Ha fogyni és rendszeresen kocogni akar, rengeteg kalóriát éget el, és gyorsan észreveszi az első előrelépést. Ha azonban hosszú távú sikert akar ünnepelni, akkor a strukturált edzésterv és a megfelelő étrend abszolút alapkövetelmény.

Diétából áll. Három futási tervét ismertetjük meg, amelyek közül csak a megfelelőt kell kiválasztania: a 6 hetes intervallum futási terv a 8 hetes zsírégető futási terv a 6 hetes erő-állóképességi terv Mielőtt elkezdenénk, megadjuk a szükséges alapismereteket az Ön által preferált fogyókúráról.

Fogyjon terv szerint: a 7 legfontosabb szabály Ha hosszú távon hadat akar üzenni a kilóknak, akkor most óvatosnak kell lennie!

forduló a fogyáshoz

Zsírral zsír ellen Egyél több zsírt, és sovány leszel! Ami évekkel ezelőtt teljesen forduló a fogyáshoz hangzott, mára tudományosan bebizonyosodott: Számos tanulmány azt mutatja, hogy az alacsony szénhidráttartalmú és a magas zsírtartalom kombinációja kedvező testösszetételhez vezet.

Gyors fogyás

Zsírt veszítünk, az izmokat viszont nem. Ezenkívül stimulálják a ketózist, ami azt jelenti, hogy a test az energiáját inkább a zsírokból nyeri. Intervallum edzés Az intervallum edzés nagy intenzitása biztosítja a hormonok és hírvivő anyagok felszabadulását, amelyek előrelépéshez vezetnek az állóképesség és az erő területén.

Nagy fogyás PCOS és inzulinrezisztencia mellett

Ezért a HIIT magas intenzitású intervallum edzés időtakarékos forduló a fogyáshoz hatékony módszer a fitnesz szintjének növelésére. A testmozgás intenzitását néha a maximumra hajtják. A tervtől függően perc HIIT-tel kezd, és 45 percre nő, ha a fitnesz szintje növekszik. Több izom növeli a bazális anyagcsere sebességét A metabolikus alapsebesség - az az energia, amelyre a testnek nyugalmi állapotban van szüksége a vázizmok és az összes rendszer ellátásához - egyénenként nagyon különbözik.

A mérleget és a mérőszalagot is tudod használni, de mi lesz akkor, ha a kemény munkád ellenére "stagnálni" kezdesz?

Az, hogy milyen magas az alapanyagcsere aránya, függ az életkortól, a testmagasságtól, a testsúlytól, de az izomtömegtől is. Despeghel sporttudós azt javasolja, hogy mindig kombinálja futási programjait az edzéssel, mert: Több izom növeli az alapanyagcserét.

Ez a negatív energiamérleg újabb építőköve lehet, és elősegítheti a fogyást. Végül is átlagosan elégetett kalória szükséges egy kiló zsír elvesztéséhez.

Lelkes fogyás, ÍGY FOGYTAM LE 25 KILÓT iszik kávét a fogyáshoz

Fuss józanul Ha igazán meg akarja indítani a zsírégetést, reggel fel kell fűznie a futócipőt. Ha kihagyja a reggelit, arra kényszeríti testét, hogy energiát nyerjen a zsírlerakódásokból, ha éhgyomorra edz.

forduló a fogyáshoz

A tanulmány szerint ez a hatás tovább fokozódik, ha futás előtt megiszik egy kávét cukor és tej nélkül. Igyon sok vizet Igyon karcsúságot - de ez csak vízzel működik, sörrel, borral vagy cukros italokkal nem. A Kaliforniai Állami Egyetem kutatói megállapították, hogy azok az atléták, akik intenzív testmozgás közben nem kaptak elegendő vizet, lelassították az izomnövekedést és a zsírvesztést. Ennek tulajdonították azt a tényt, hogy ha a vízbevitel túl alacsony, a test kortizolszintje emelkedik.

Ez megakadályozza az izomépítés szempontjából fontos tesztoszteron behatolását a sejtekbe.

Csupán egy génre van szükségünk a fogyáshoz

A teljes anyagcsere-folyamat és az izomnövekedés lelassul. Biztosítson kikapcsolódást Nincs edzéssiker regeneráció nélkül. Az izmok nem a testmozgás során nőnek, inkább az utólagos szünetekben. Az állóképesség pedig csak akkor javul, ha elegendő időt adunk testünknek a pihenésre.

Futási terv: 3 hatékony edzésterv a fogyás érdekében

A hatékony regeneráció megfelelő keveréke sok alvásból, sok vízből, a megfelelő időzítésből és az optimális táplálékból áll. Akik megfelelően regenerálódnak, az heti öt egységet is csomagolják.

Az alvás karcsúvá tesz Az alvásigény személyenként Vida fogyás, de általában hét-nyolc óra alvásra van szükség a regenerációhoz. Az elegendő alvás nemcsak a következő edzés kipihentetésében segít. A tanulmány szerint az alvás hosszabb időtartama és minősége is segíthet a fogyásban.

Előkészítés: Határozza meg az edzés intenzitását Ismeri az alapokat, és készen áll a kezdésre?

Csupán egy génre van szükségünk a fogyáshoz Life. Ám a tudósok azonosítottak egy olyan gént, amelyik erőfeszítés nélkül oldja meg mindezt. A fehér zsírból - amely a testünk középső részén és a szöveteinkben gyűlik össze, ráadásul potenciálisan komoly egészségi problémákhoz vezethet - sokkal több van bennünk, mint kellene.

Ezután válassza ki a megfelelő edzéstervet, amely a legjobban megfelel Önnek és céljának - fogyjon vagy tartsa meg a súlyát. Képzési terveiben dr. Forduló a fogyáshoz a gombbal állítja be az intenzitást Borg-skála készlet.

  • Lelkes fogyás útmutató.
  • Fung fogyás

A Borg-skála az Ön szubjektív önértékelésén alapul. Tájékozódásképpen: A Borg 5 használatával a maximális pulzus kb. Idővel egyre jobb lesz a megfelelő intenzitás megtalálása. A stressz Borg-skála érzékelése.

  • Keress receptre vagy hozzávalóra Nyerő receptekkel a tartós fogyásért Ha van a tarsolyodban néhány finom recept - amelyért rajong a kedvesed, amit minden alkalommal követelnek a vendégségbe érkező barátok - ne habozz!
  • Fog e fogyni egy ileostomia